url.blogspot.com
WELCOME


Hi readers! Assalamualaikum...Welcome to my blog. Before anything else please follow these rules : No ripping, spamming, and any type of childish acts. Respect is a must. Enjoy your stay and have fun! Pssst! My English is not very well.so,paham2 ler ;)

Hey, Soul Sister [regular Chorus]



Tumblr??? :(
Tuesday, November 30, 2010

Assalamualaikum... :)

   Baiklah,saya akan menggunakan bahasa ibunda kita iaitu BAHASA MELAYU dalam blog saya kali ini. Sebagai seorang rakyat yang cinta akan tanah air,saya Azira@Jia akan mencuba sedaya upaya saya untuk mengakhiri blog saya ini tanpa menggunakan BAHASA INGGERIS.  :P bahasa itu jiwa bangsa!
   Terlebih dahulu,saya minta maaf jikalau bahasa atau tatabahasa saya tidak begitu bagus. ;)
emm,kali ini saya ingin bercerita(?) tentang  salah satu 'website'<--(maaf terpaksa)  yang diberi nama 'Tumblr' ! baiklah,di sini saya ingin memberitahu sebenarnya bahawa saya tidak pandai untuk meng'edit'<--(lagi sekali) apa-apa di tumblr ini. 
   Tetapi,apabila saya belajar teknik2 untuk meng'edit' tumblr tersebut,ia menjadi seperti wahh! perkara yang agak menarik! (:  jadi,saya berazam untuk terus belajar dan belajar hingga ke titisan darah yang terakhir! :p
Bak kata pepatah,carilah ilmu hingga ke negara China. (betul kannn?) ;D

Baiklah ,sampai di sini sahaja untuk kali ini. Di sini saya ada selitkan gambar tumblr saya. saya amat berpuas hati kerana ini kali pertama saya tahu cara meng'edit' tumblr.Saya harap dapat belajar banyak lagi. Sekian,terima kasih! :))



P/S: perasan sesuatu tak? aku tak guna 'short form' pon. hahaha xD
BERJAYA!!! :D

writtern @4:03 AM

Cute Unicorn http://i1214.photobucket.com/albums/cc498/b2utyvanilla93/248398_17405_n.jpg?t=1308143169
[close]